torsdag 24 mars 2011

Det e illa

för sonen just nu!
Hans fötter värker och det e inte lederna som värker mest nu utan huden!
Han har massor utav självsprickor och en STOR vätske fylld blåsa på stortån! Så han kan knappt gå!
Jag ringde till hudmottagningen och sköterskan gick och pratade med en läkare om inte han kunde få duoderm plattor utskrivet! Och det var lätt ordnat,sen kollade hon om det fanns en akut tid så Jontes hudläkare kunde ta en titt och det fanns i morgon bitti! Men jag var tvungen att tacka nej till den eftersom det inte finns någon vuxen som kan följa med imorgon! Så vi bestämde att jag hämtar ut plattorna sen avvaktar vi under helgen och har det inte blivit bättre så skulle jag ringa nästa vecka så får vi se om vi ska åka in för en snabbtitt!

Sen har jag pratat med sjukgymnasten om TENS apparaten om vart man får tag i nya plattor till den! Eftersom när jag frågade på ett apotek nyligen så säljer dom inte såna längre men det ska tydligen finnas på apotek och nätet att köpa..Så jag får leta vidare! Och hon kom med lite råd och tips angående Jontes fötter så vi får se hur vi gör!

Tänk om man kunde ta över smärtan som ens barn får genomlida...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar